Våra pass

Om du gillar gruppträning så kommer du att trivas hos oss. Vi bestämde oss tidigt för att Träningsklubben ska ha lite extra fokus på högkvalitativ gruppträning.

Som medlem får du självklart tillgång till alla träningspass! Vårt koncept går ut på personlig träning, i grupper om 5-10 personer. Genom att träna i små grupper hinner vi som håller i passen med varje individ och kan se till så att övningarna passar just dig.

Våra pass ska:

  • alltid hållas av personliga tränare och elittränare med lång erfarenhet. Vi vill att våra medlemmar ska få så effektiv träning som möjligt utan onödiga skador
  • ha ett mindre antal deltagare, för att säkerställa kvalitet
  • följa ett program och en struktur. Vi vill erbjuda träning som ger resultat
  • alltid innehålla uppvärmning, magträning och rörlighet
  • ta ungefär 45 minuter. Vi hinner då med uppvärmning, genomgång av övningar och teknik, styrka och/eller högintensiv träning. 

Du som medlem kan träna med personlig tränare varje dag. Så snart vi öppnar kommer du att kunna boka våra pass smidigt på webbplatsen eller via vår app i mobilen. Som gäst kan du prova upp till tre träningspass utan kostnad, vi vill såklart att det ska kännas rätt för dig innan du betalar för träningen. För att testa Träningsklubben bokar du dig som gäst (prova på) här på webbplatsen.

Bas

Ett träningspass för dig som vill fräscha upp tekniken i basövningar. Vi guidar dig och hjälper dig rätt. Passet är också ett utmärkt tillfälle att lära känna oss som tränar dig och andra medlemmar. Bra för dig som inte testat funktionell träning men också för dig som inte tränat på ett tag.

Passet är 60 minuter.

Flås

Här tränar du styrka och kondition med olika upplägg varje gång. Det spelar ingen roll om du är nybörjare eller har lång träningserfarenhet, våra personliga tränare ser till att du får rätt förutsättningar för ett riktigt bra pass som passar dig! Flås är vår motsvarighet till Crossfit, HIIT och Tabata.

Passet är 45 minuter.

Helkropp

Ett helkroppspass där du tränar hela kroppen med hjälp av olika styrkeövningar. Vi följer ett bestämt program som vi byter varje månad. Du kan hoppa in när som helst i månaden på dessa pass.

Passet är 45 minuter.

Ben och rumpa

Styrketräning för ben- och rumpmuskler. Vi följer ett bestämt program som vi byter varje månad. Du kan hoppa in när som helst i månaden på dessa pass.

Passet är 45 minuter.

Överkropp

Styrketräning för rygg, axlar, armar och bröst. Vi följer ett bestämt program som vi byter varje månad. Du kan hoppa in när som helst i månaden på dessa pass.

Passet är 45 minuter.

Stark senior

Kondition och styrketräning för dig som är 60+. Vi kör funktionell styrketräning som anpassas efter dina förutsättningar. Vi fokuserar på rörelser som hjälper dig att få en starkare vardag!

Passet är 60 minuter.

Yoga

Styrka och rörlighet i ett lugnt och kontrollerat tempo som passar alla. Våra yogalärare är utbildade inom Global Yoga men vi varierar passen med rörelseflöden och meditation.

Passet är 60 minuter.

Boxning

En enkel, skön, rolig och svettig boxningsträning med handskar och mitts. Ta med en kompis eller kom själv.

Passet är 60-75 minuter.

Löpskola

Vi springer tillsammans utomhus. I passet ingår uppvärmning, intervaller, distanslöpning samt teknik- och styrkeövningar för löpning. Passet anpassas efter både nybörjare och elitlöpare. Vi ses på uppfarten utanför vår entré.

Passet är 60 minuter.

Familj

Ett roligt, kreativt och utmanande träningspass för hela familjen! Bjud med ett eller flera barn och ungdomar utan extra kostnad. Du bokar bara dig själv.

Passet är 60 minuter.

Fredagsfys

Ett glatt helkroppspass som är perfekt för dig som vill somna gott på fredagskvällen.

Passet är 45 minuter.

Helgens tränare

På helgen bestämmer tränaren själv vad träningspassen ska innehålla och ser olika ut från vecka till vecka. Är du nyfiken på vad just den här helgen har att erbjuda kan du alltid se passen i förväg i schemat.

Passet är 45 minuter.